Veelgestelde vragen

Ik heb al mijn telefoonnummer op de site geplaatst. Waarom zou ik dan met een Clinkenknop gaan werken?
De internetbezoeker is vluchtig. Als hij niet snel vindt wat hij zoekt, is hij weg. Chatfuncties werken te langzaam. Een telefoonnummer op uw site zal men niet gauw gebruiken omdat men er toch vanuit gaat dat men eerst wordt doorverbonden met een telefooncomputer, een frontoffice of een callcenter. De bezoeker wil direct de juiste persoon aan de lijn zonder dat hij wordt doorverbonden of in de wacht moet staan. Met een “bel me terug” knop wordt de bezoeker, als hij al wordt teruggebeld, teruggebeld op een later tijdstip als hij óf de aankoop al heeft gedaan bij een ander, óf als hij met iets anders bezig is en het hem niet uitkomt óf als hij zijn vraag alweer vergeten is. Clinken smeedt het ijzer als het heet is!

Is deze oplossing veilig?
Ja, er is geen rechtstreeks contact met uw computer en de bezoeker van uw site. Alle contacten lopen via ons beveiligde systeem.

Welke management informatie komt er beschikbaar?
Een grote hoeveelheid waaronder: aantal oproepen, aantal gesprekken, aantal gemiste oproepen in een periode, aantal gesprekken per expert en duur van het gesprek. Bovendien kunt u zelf uw Clinkencredits bijhouden.

Kunnen experts achtereenvolgens worden doorgeschakeld (kringschakeling)?
Ja, als u wilt kijkt Clinken eerst naar de prioriteit van de experts. Als de hoogste in prioriteit niet opneemt schakelt Clinken naar de tweede.

Kunnen meerdere experts gelijktijdig worden doorgeschakeld (eerst opnemende)?
Ja, als uw voorkeur uitgaat naar eerst opnemende, dan schakelt Clinken tegelijkertijd naar alle beschikbare experts (met de juiste competentie) en de eerste die opneemt krijgt de klant aan de lijn. Indien u beschikt over een groot verkopersapparaat, dan schakelt Clinken in willekeurige groepen van vijf personen. Als er in de eerste groep niet wordt opgenomen dan gaat Clinken over naar de volgende vijf.

Wat gebeurt er als er onverhoopt helemaal geen expert beschikbaar is?
Dan krijgt de bezoeker een formulier op zijn scherm waar hij zijn gegevens kan achterlaten. U ontvangt deze gegevens in uw mail en kunt zelf contact opnemen met de klant. Als de bezoeker het formulier niet invult dan blijft hij anoniem. U kunt er ook voor kiezen om dan door te laten verbinden met uw frontoffice of eventueel een callcenter.

Hoe lang staat een bezoeker in de wacht alvorens hij wordt doorverbonden?
Clinken legt eerst contact met de expert. Pas als de expert heeft opgenomen wordt er een verbinding met de bezoeker tot stand gebracht. De bezoeker staat dus nooit in de wacht.

Hoe eenvoudig kan ik deze oplossing in mijn website integreren?
Dit kan heel eenvoudig vul uw gegevens in op aanmeld pagina en u krijgt direct de beschikking over een Clinken button met gratis Credits om te testen.

Is er een helpdesk beschikbaar?
Email support is gratis beschikbaar. Daarnaast bieden de meeste Clinken partners 1e lijns support. Telefonische, chat en mailsupport met SLA (Service Level Agreement) is beschikbaar voor klanten met een support overeenkomst.

Kan ik zelf instellen welke experts beschikbaar zijn, met welke nummers en in welke tijden?
Ja, u krijgt de beschikking over uw eigen Clinken beheer omgeving. Met Clinken beheer kunt u zelf Clinken configureren naar uw specifieke wensen. Zo kunt u zelf experts toevoegen, de tijdstippen waarop ze beschikbaar zijn instellen, de gewenste tekst of afbeelding van uw Clinken knop selecteren etc. Tevens kunt u daarop exact zien op welke datum en tijd uw experts contact met klanten hebben gehad en wat de gespreksduur was.