Hoe werkt Clinken?

Hoe brengt Clinken uw verkopers persoonlijk in contact met uw webwinkel bezoekers?

Persoonlijk contact maakt het verschil

In een echte winkel maakt het persoonlijk contact tussen klant en verkoper het verschil. Uw verkoper ziet dat een koper op zoek is naar een bepaald product. Met de juiste vragen, goed advies en misschien een promotie of korting maakt hij de koop rond.

De kans niet?

Helaas krijgt uw verkoper die kans niet in uw webwinkel. Door het enorme aanbod en de transparantie van het Internet is er een oneindige keus voor kopers. Overal ziet de koper dezelfde producten aangevuld met koude feiten als product informatie en specificaties. De prijs lijkt het enige verschil te maken. Er is geen verkoper die hij om advies kan vragen of die hem een aanbieding kan doen. Laat staan dat hij gevoel krijgt bij de service en kwaliteit van uw bedrijf.

Maak van anonieme webwinkel bezoekers potentiele klanten

Clinken zorgt er voor dat u de bezoekers van uw webwinkel direct persoonlijk in contact brengt met uw verkopers. U smeedt het ijzer als het heet is, voordat bezoekers uw site weer verlaten om elders te gaan kijken. Clinken maakt van anonieme webwinkel bezoekers weer potentiele klanten. Uw verkopers kunnen direct in een persoonlijk gesprek, één op één, de klant overtuigen.

Simpel te activeren

Clinken is direct en eenvoudig door uw internetbureau te activeren. Zij kunnen de door u gewenste contactknop eenvoudig op uw site implementeren. Een klik op die knop brengt uw webwinkel bezoeker direct telefonisch in contact met uw verkoper.

Hoe die knop eruit ziet kunt u zelf bepalen. Wij bieden u een keuze uit diverse standaardbuttons, maar u kunt ook uw eigen tekst of afbeelding gebruiken. Het enige wat u hoeft te doen is het opgeven van verkopers, hun mobiele nummers en de tijdstippen waarop ze beschikbaar zijn. Clinken doet de rest.

Hoe werkt Clinken?

Na activering van Clinken op uw website werkt het als volgt:

  1. Uw klant klikt bijvoorbeeld op uw knop “Klik hier voor een persoonlijke deal!” of “kan ik u helpen?”
  2. Er verschijnt een venster met een toelichting en de klant geeft zijn telefoonnummer op.
  3. Clinken zoekt de eerst beschikbare verkoper op en belt deze op zijn nummer.
  4. Zodra de verkoper opneemt wordt deze doorverbonden met de klant.
  5. Tevens ontvangt de verkoper een mail met een schermafdruk van het product dat de klant aan het bekijken was.
  6. De verkoper kan nu in een persoonlijk gesprek de klant helpen.
  7. Zo creëert u extra verkoopkansen en kunt u met kwaliteit, service en persoonlijk advies weer het onderscheid maken!